Flagowe barwy

16 komentarzy:

  1. Super kartka, taka dopracowana! Bardzo mi się podoba! :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przeszyyyyj to saaaam!
    Przeszyyyyj to saaam!
    Nie zamieniaj..."
    yyyy i wena mi się skończyła.
    Fantastyczna kartka, ogry też mają warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is such a cute image and I love the way you have layered the card.
    Thanks for playing with us at Through The CraftRoom Door this week.
    Huggs
    Sandi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna kartka, te warstwy bardzo mi się podobają.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous card and image... love your stitching too.

    Thanks for sharing with us at Anything Goes... hope to see you again soon!

    Hugs
    Christine x

    OdpowiedzUsuń
  6. Very lovely card my dear!
    Thanks for joining us at TSM challenge|
    Hugs
    Nicoletta

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem ilości pracy jaką wykonałeś, każda warstwa przeszyta, wszystko absolutnie precyzyjne!!! Niesamowita kartka :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  8. a such beautiful card!! Fantastic Edwin and details too!!
    Thanks for joining us at TSM challenge.
    Hugs
    Giò

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna , klimatyczna ta Twoja kartka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo klimatyczna!Dziekuje za udzial w wyzwaniu Silesian Craft!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne sa twoje prace , ja dopiero raczkuje ze scrapbookingiem. Jestem twoją fanką :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS